090401

Idag har jag kommit på att det bara är 2 månader kvar tills jag fyller 17 och 1 månad och 1 vecka kvar tills jag får ta bort min tandställning. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad jag längtar. Älskar att ha något att se fram emot för då går tiden så mycket snabbare. Jag kan inte fatta att det var 3 månader sen jag opererade mig. Sjuk.

Idag har jag varit i kärrtorp med min syster sen nu på kvällen vart ute med Natta och våra hundar.
Hatar att sitta hemma och vara sjuk. Imorgon ska jag till skolan ialla fall, börjar kl 11 typ sen ska vi snacka om droger osv sen gå hem så det klarar man av. Nu ska jag sätta mig och kolla på yesman igen den är SÅ rolig :D.



Lehmann Quezze Erre.
Fotograf: Peña

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0