090401

FÖRSTA APRIL!

Solen är framme och det är inte vilken dag som helst. Idag får man säga aprilskämt som man inte har gjort på 1 helt år. Några som har sagt några roliga idag? Jag kommer inte på ett skit jag blir bara lurad själv. Idag fyller Oscar palmér muñoz min älskling år. Han fyller hela 20 år min krambjörn så i helgen ska vi fira honom. Jag är hemma ifrån skolan idag eftersom jag är sjuk men ändå sitter jag och pluggar. Väldigt duktig. Gick ut på en promenad med Carro och Natta snabbt det var jätte skönt VÅREN ÄR ÄNTLIGEN PÅVÄG. Snart ska jag gå och möta min syster för vi ska till skarpnäck och käka på grillen. Mums kebbab..

Men först å främst måste jag ju in o duscha så se you later <3
 
Best Friends <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0