090406

FAN VAD HÄRLIGT VÄDER!

Vaknade vid 12 av att solen lös.
Så härligt. Idag har jag bara varit hemma var tvungen att ta hand om hunden men medans jag har varit hemma har jag haft lite ME-TIME. Alltså rakat benen, bikini linjen och aa you know. Jag köpte nämligen en hårborttagnings kräm när jag var i stan med Natta och den var faktiskt super bra men man måste ha den max tiden 6 min. Sen har jag tvättat håret smörjt in mig med hudlotion och målat naglarna. Valde färgen rosa för det är så sommrigt. Ska snart ut med min hund på denna vackra vår dag så det blir en lång prommenad.


Hårborttagnings krämen :
Smörjer på krämen på benen sedan väntar du HÖGST 6 min och
 sedan skrapar du bort det med den blåa skrapan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0