090407

Nu har jag kommit hem.
Det blev inte stan utan det blev farsta men det är ju ungefär lika bra och närmre hem.
Jag köpte två linnen, ett läppstift, två naglack och ett par bebis skor till min gud dotter. Dom är hur gulliga som helst. Natta bytte sin jacka som är super snygg och efter det gick vi och tog en fika. När vi kom till skarpnäck träffade vi wissen och valle så vi satt och pratade lite med dom, sen drog vi hem och lämnade grejerna och sen ut igen eftersom det är så himla fint väder. Så vi gick ut träffade på mikias och danne snackade lite med dom sen gick vi och satte oss i solen. Nu är jag hemma ska snart hjälpa min pappa laga mat för han är inte direkt världens bästa kock. Men men ni får bilder på kläderna jag köpt senare. Puss puss
Natta                          Jag
 
 
Min äppelpaj med vaniljsås :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0