090411

Heeeeeeeeeeeeeeej.

Förlåt att jag inte skrivit igår/idag hur ni nu tar det.
Jag har varit med natta idag. På morgonen mötte vi oscar och gick hem till yan o rökte vattenpipa och käkade glass, sen så dro vi till andres kollade på någon SKIT tråkig film som hette the wait. Helt overklig se inte den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen gick vi hem gjorde oss i ordning sen drog vi på fest i bagarmossen som inte var värsta höjdaren. När jag och natts drog där ifrån träffade vi några kill kompisar som var hur roliga som helst att stå och snacka skit med. Så vi stod där ett tag o pratade. sen drog vi tillbaka till skarpnäck och satt och pratade med varandra. Får en att må så mycket bättre med en Nathalie i sitt liv :D Im a lucky girl..
Nu ska jag sova.

Pusspuss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0