090414

JAG VET ATT JAG INTE SKRIVIT PÅ ETT TAG!!!

Ska försöka skärpa mig.
De flesta börjar ju skolan imorgon, tråkigt att lovet är över. Men inte för miiiig ;). Jag natta och oki börjar på torsdag så det ska vara skönt att få sova ut lite längre än dom andra. Idag var jag ute med natta, oki, wiss, sap och matilda vi satt och pratade lite sen skilldes vi åt så då gick jag wissen oki och natta runt och pratade osv. Nu sitter jag ialla fall hemma har precis gjort en inbakad fläta på mig själv. Är så glaaaaaaad jag har fått en bärbar dator så nu kan jag sitta i sängen och skriva :). I mitt påsk ägg fick jag två böcker, en tavla, MASSVIS med godis och en mini platt tång som man kan ha i väskan. Nu ska jag sova kanske ska upp tidigt imorgon men det beror på *****.. Han kanske kommer hit imorgon bitti. Ja ja nu ska jag kolla på oc boxen sedan sova..

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0