23 januari

Hej hej bloggen.
Imorse när jag vaknade åt jag en stor tallrik gröt och drack en stor kopp oboy. Det var super gott ett perfekt sätt att börja en dag. Sen satt jag bara hemma städade lite och fixade mig. Idag kommer min morbror och hans familj. Jiiihaa kommer inte bli så värst kul men vad ska man göra. Vid fyra tiden åkte jag in till stan och mötte Nathalie och karin. Jag köpte en ny svart halsduk som jag kan skydda mitt ansikte med eftersom jag inte vill att folk ska se min svullnad vid käken. Alla kollar men det kan jag leva med.

Nu har jag precis ätit det blev en stor tallrik med makaroner :).
Jag älskar makaroner. Sen ska jag gå ut med Natta och Marika får se vad vi hittar på, finns inte så mycket att göra.
Imorgon ska vi ialla fall fira Carolina. Hon fyller 17 år på Tisdag, stor flicka alltså, så vi ska typ va hemma hos henne men jag kan inte dricka eftersom min käke så jag får se till så att alla mår bra och inte gör något dumt. Jag har saknat att vara med mina tjejer.
Vi hörs senare
Puss

Jag ocg bästa vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0