25 januari

Tja blogen..

Igår kom vi till carro vid sju halv  åtta någon gång eftersom det blev sådan jävla knas med drickan som N och M skulle ha.
Men när vi kom dit så var det ju lite röj dom som var hos carro var ju jag, anna, marika, natta, sarah, disa, cassi, tove, jessica, andre, felix, jocke, johan, wiss, robin c, oki och några till kommer inte ohåg riktigt. Alla dansade och hade kul men ja tror natta drack lite för många pilsner eller vad säger ni tjejer?
Haha jag drack ingenting, ni vet nykterist :). STOLT. Haha ne skoja men ja kan inte dricka nu när mitt ansikte fortfarande är svullet efter operationen. Men indag fyller André Nilsson år så Grattiiis på dig andré.

Jag åkte hem vid typ halv elva så kom jag hem vid typ kvart i elva. När jag kom hem var min mormor, morbror, morster, hennes fästman och kusin där. Vi spelade ett kort spel som heter Hollywood. Har spelat det med familjen ända sen jag var liten det är typ tradition att spela det när familjen är samlad. Jag och min mormor kom faktiskt delad första plats, och efter vi spelat följde ja henne till busshålls platsen för att hon skulle åka hem. Imorgon ska jag åka hem till henne och baka hennes goda kakor med henne.. Jag älskar att vara med min mormor. Vet inte vad jag skulle göra utan henne.
Får se vad dagen för med sig ska väll ut ch träffa natta och tjejerna sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0