26 januari

Hejsan alla bloggare,

Just nu sitter jag här framför datorn och målar fransk manikyr, ni kommer att få se det på bild imorgon jag lovar.
Idag var jag i skolan, det blev lite kaotiskt på grund av att jag inte kunde äta maten i skolan så min pappa var tvungen att hämta mig och skjussa hem mig så jag kunde äta. Idag i skolan hade vi solfjäders permanent och folíe slingning.
Dagen gick ganska snabbt tycker jag, och imorgon har vi sovmorgon till kl.10.00 så det kommer ju vara super att kunna sova lite extra länge.. Efter skolan så åkte jag ialla fall till Globen med Natta och Karin. Jag köpte Franskt manikyr kit, nagel penna, en ögonskugga (guldig) och en ansiktsmask med jordgubb i. Har hört att jordgubbar är jätte bra för ansiktet så man får väll hoppas på det.

Imorgon fyller Carolina Andersson 17 år och vi tjejer ska iväg och äta på mongoliska. MUMS :).
Hon får ett eget inlägg imorgon också. Men nu ska jag kolla runt lite på kläder på nätet sen blir det väll bums i säng.
Go natt
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0