27 januari

Hej bloggen.

Idag trodde jag att det skulle bli en lång dag men dägen gick väldigt snabbt.
Jag behövde inte gå till gympan som började fem i tio imorse så jag hoppade över den och kom till lunch ca fem över elva. Jag mötte Natta vid gympa salen och gav henne hennes smink som hon glömde hos mig dagen innan. Sedan så åkte hon jag, karin och jennifer till skolan och åt pannkakor med sylt och grädde. Jag behövde inte ta med mig egen mat till skolan idag så det var ganska skönt. Efter lunch hade vi matte som gick väldigt snabbt, jag lyssnade på musik och plugga medans natta målade fransk manikyr med mina nya naglack. Efter matten så hade vi ASH, vilket betyder service. När jag, natta, karin, olivia, sanna, elin och carro satt ner på golvet utanför klassrummet så kom det en spec kille. Vi hade våra ben för gången så ingen kunde komma förbi så den där spec killen tar VÄRLDENS sats och hoppar över oss. Hahaha, lite skum faktiskt. Servicen gick också väldigt snabbt jag gjorde prov som de andra gjorde medans jag var på sjukhuset. Efter ASH hade vi svenska sen slutade vi kvart över fyra.

Jag tog bussen hem med natta och då var det bara att göra sig iordning efter som vi skulle åka till Mongoliska inne i stan med tjejorna för att fira C's 17 års dag. Vi sjöng och dom åt massor. Jag kan ju inte äta men jag följde med som sällskap och hade jätte roligt. Natta åt för mycket så hon mådde inte så värst bra när vi gick därifrån så hennes pappa (snäll som han är) kom och hämtade oss med bil.
Nu är jag ialla fall hemma och ska snart gå och lägga mig. Är verkligen skit trött.
Vi hörs imorgon
pusspuss
Här får nu några bilder

Manikyr naglar



Tjejmiddagen
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0