28 januari

Tjena alla bloggare.

Idag har det varit en skön dag förutom att jag var tvungen att stressa super mycket imorse.
Jag vaknade vid tio i åtta och så smsade jag N för att fråga när vi börj och hon sa att vi började kvart i nio så jag var tvungen att rusa upp sätta på mig kläder packa väskan med macka och risifrutti och sen äta frukost. Medans jag satt och åt frukost kollade jag på desperate housewives och glömde totalt bort tiden,så när jag ser att kl är prick åtta springer jag till hallen sätter på  mig skor och drar ut till bussen. När jag står vid hållplatsen kommer jag på att jag glömde väskan. Jag ser att bussen är påväg så jag börjar springa och precis då kommer pappa utspringandes med den som tur var så jag gick på bussen och träffade Natta och hann i tid till skolan.

När vi kom till skolan så skulle vi ha klippning.
Vi skulle klippa av våra fina dockors hår. Det var en ganska svår klippning eftersom att man var tvungen att hålla håret i 45 grader och klippa. Dom blev helt okej till slutet tyckte jag ni får ju döma själva för det kommer bilder. Efter det hade vi lunch men vi gjjorde inget speciellt sen så hade vi bara engelska och då jobbade jag väldigt bra tycker jag. Stolt.
Efter skolan åkte jag hem och sov i ungefär två timmar och sen gick jag ut och mötte Amanda, och vi träffade sap på vägen också så vi stannade och pratade lite. Sen skulle Amanda iväg och träna men jag mötte Oki, Adam och Andres så jag stannade ute med dom i väntan på Natta. När N kom gick vi till gården och spelade kort sen jag jag till ica och köpte veckorevyn och sofies mode på vägen hem.

Just nu sitter jag och äter smarriga mackor. Det går bättre och bättre för varje dag som går att tugga.
Imorgon är jag ledig eftersom jag inte har hittat någon praktikplats men jag ska åka in till östermalm vid 12-1 någon gång och luncha med Karin och N. Jag tar med mig kameran så ni får se hur vi har det. Sen kanske dom ska göra blonda slingor på mig på deras salong. Jag saknar mitt blonda hår väldigt mycket. Jag tycker jag passade bättre som blond. Ni kan få en brunett bild och en blondin bild sen.
Nu ska jag fortsätta kolla på into the blue sedan ska jag gå och lägga mig. Är väldigt trött.
Puss puss
Före             och            efter
 

Kommentarer
Postat av: karin

bästa flickorna<3

2009-01-28 @ 23:15:43
URL: http://kajinkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0