29 januari

Äntligen hemma.

Jag åkte in till Östermalm och hälsade på N. Hon klippte mina toppar eftersom dom var slitna och gav mitt hår V-form.
Jätte snyggt faktiskt. Hon skulle egentligen gjort blonda slingor på mig men han som jobbade där sa att det inte skulle funka med hetta och han ville inte att hon skulle göra folie eftersom vi inte har lärt oss det sdå bra så det är bara boka tid på en salong ifall jag vill ha tillbaka mitt blonda hår. Liv kom också till salongen K klippte henne och slingade hennes hår med hetta. Får se imorgon hur det blev. Just nu sitter jag hemma ska gå ner och äta snabbt sedan ska jag städa mitt rum lite bättre. Jag får se ifall jag går och möter N vid tunnelbannan när hon har slutat och ifall vi skulle gå till Gården. Men men får väll se hur det blir. Dagens outfit bild får ni senare ikväll.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0