29 januari

God morgon kära bloggare.

Det har varit väldigt skönt att sova ut tycker jag.
Just nu sitter jag och kollar på Stomp the yard och tuggar på en macka. Ja tror att jag ska göra en större och bättre frukost eftersom frukost är dagens viktigaste måltid. Jag ska snart gå och duscha och klä på mig sedan måste jag städa rummet lite och vid tolv - ett någon gång ska ju jag in till Östermalm och möta Natta och Karin. Jag tror att jag ska ta en liten promenad förbi h&m för att köpa en rosa scarf och sedan förbi Åhléns city för att köpa ett block till skolan. Ni vet sånt där block som man kan ha för alla ämnen. Anledningen till att jag  vet att jag kommer välja en rosa scarf är därför att jag ÄLSKAR rosa. Ne men nu ska jag gå och göra mig iordning. Hmm undra vad jag ska ha på mig men ni får en bild lite senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0