30 januari

Tjena bloggare.

Slutade skolan vid kvart i fyra..
Dagen började med att jag försov mig. Jag vaknade fem i halv nio när jag skulle ta bussen som gick kvart i.
Jag sprang upp, packade min mat sedan hoppade jag snabbt in i duschen tog på mig ett par jeans från Ginatricot och sedan tog jag bara en skjorta av pappa och ett leopard skärp till. Efter det sprang jag ut till bussen och hann precis i rättans tid. Dagen började med engelska där vi gjorde prov. Det gick väldigt bra även fast jag inte hade pluggat till det. Okej om jag ska va ärlig visste ja inte ens att det skulle bli av. Jag måste verkligen lära mig att lyssna på lektionerna.
Efter det var det lunch sen var det bara matte och gympa kvar. By the way så håller jag och N i nästa gympa lektion. Det blir basket eftersom vi gick på basket i några år.

Efter gympa lektionen tog Jag och N bussen till skarpnäck och gick till gott om för att hämta tre utav sju plagg som jag klickade hem ifrån h&m online. Kan fota det lite senare och lägga upp. Sedan åkte vi hem till mig. N's bror hade låst henne ute och åkt till stan. Taskigt. Men vi åkte ialla fall hem till mig gjorde makaroner och kollade på Björn Gustvsson filmen. Hahahahahaha han är så otroligt rolig.

Ikväll vet ja inte  vad som händer, kanske hittar fest eller någonting. Får hoppas på det bästa. Men det blir nog ingen dricka för min del. Kanske en smutt men men får se. Vad ska ni läsare hitta på ikväll?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0