31 januari

God morgon bloggare.

Haha förlåt jag har så dåligt samvete att jag säger att jag ska lägga upp bilder på mina nya kläder, dagens outfit och allt det där men så gör jag inte det. Igår hade jag inte tid med det men jag lovar att jag lägger upp det när jag kommer hem igen eftersom jag ska åka till SKHLM centrum snart. (Skärholmens centrum) till dom som inte visste. Jag och N ska åka dit och kolla ifall vi kan få praktikplats på Rinse (frisör), eftersom vi måste ha 175 timmar praktik i ettan på gymnasiet. Sen ska vi också köpa lite kläder och sånt ifall vi hittar något. Jag behöver byxor också vill jag kolla efter Cardigans. Nice nice.

Igår ialla fall blev det film kväll. Jag, N och C hyrde en film som hette Funny games. Den var ju hur sjuk som helst. Handlade om ett par bröder som behöver knark så dom rånar folk som bor i värsta fina sommar husen och sen så slår dom vad med dom människorna att dom inte kommer leva inom kl.09.00 och vad ska dom stackars människorna göra när dom är så psykiskt sjuka. Den är hemsk ialla fall speciellt när den ena knarkaren alltid kollar in i kameran och frågar frågor till personerna som kollar. Skit äcklig snubbe tycker jag. Ikväll får vi se vad som händer ifall de bli min stuga eller någon annan fest. Nu ska jag gå och ta kort på mina nya kläder och dagens outfit.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0