Bästavän!


Nathalie Alexandra Peña
Är den mest värdefullaste personen som finns på denna jord, eller ialla fall i mitt liv.
Jag vet allvarligt talat inte vad jag skulle göra ifall inte hon fanns. Hon är mitt ljus i mörkret. Hon har världens bästa personlighet. Hon är snäll, omtänksam, rolig, kreativ och så mycket mer. Jag blir så glad varje gång jag ser dig och kan inte sluta le. Du betyder mest för mig och det har du alltid gjort. I alla väder och dar är du det BÄSTA jag har. Du är så himla underbar.  Du är allt en bästavän ska vara. Jag älskar dig så himla mycket och det hoppas jag att du vet. På msn brukar vi hålla på hur länge som helst och säga jag älskar dig mest till varandra och vi slutar inte förens den ena ger upp men ändå förstår vi att vi inte kan beskriva vår kärlek till varandra på något sett. Det krävs mer en tusen ord för att beskriva hur mycket du betyder för mig. Inte ens några små tangenter kan inte beskriva hur myckeet du betyder för mig men genom att skriva det här så bevisar jag för alla som läser det här att du är min bästavän. Jag är tacksam för hur mycket du har ställt upp för mig med allt. Jag kommer också alltid finnas här för dig när du än behöver mig. Jag vill aldrig förlora dig, för jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig. Våra minnen är och kommer alltid vara oförglömliga.. Du har inte en del av mitt hjärta du är mitt hjärta, och det kommer du alltid vara.

Jag älskar dig Nathalie <3

Kommentarer
Postat av: nattaa

Ana Amanda Katalina Quesada Larsson, Lever för, ÄLSKAR & dör för.



Jag finner inga ord som beskriver min kärlek till dig och jag hoppas att du vet att du seriöst betyder mest i hela världen,utan dig skulle absolut ingenting fukna !det är du som gör mig hel, du är min andra halva mitt blod min luft mitt ALLT MIN BÄSTAVÄN, så utan dig fungerar inget och jag blir en halv männsika. Vi har gått igenom så mkt tillsammans och mycket mer kommer det bli, det kan jag lova dig. för du och jag vi ska alltid hålla ihop för utan dig så är det ingen nattaa så ere bara. NA föralltid som vi sagt , så kommer de vara oxå, för jag ska göra allt som krävs för att vi ska hålla ihop hela livet.Många har försökt komma imellan oss men tillslut har dom insett att det inte går och ger upp, dom ska ha klart för sig att INGET någonsin kommer kunna skillja på oss! Jag kommer aldrig svika dig för du är den jag värdesetter mest på denna jord, och det hoppas jag att du vet! Du har alltid ställt upp för mig i alla lägen, och jag göra detsamma för dig bästis! Det finns så mkt mer och säga om dig, men om jag skulle fortsätta skulle jag sitta här hela dagen! Jag älskar dig mest bästavän och det vet du, räkna alltid med mig!Tvivla ALDRIG på min kärelk till dig<3

2009-01-25 @ 12:33:38
URL: http://www.cheetahsbonitas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0