..

Hej bloggen. Så det blev inge farsta idag inte får se om ja åker dit med mamma imorgon istället. När jag var hos tandläkaren blev jag skit sur. Han kunde inte sluta dra i mina läppar som har blivit väldigt torra på grund av operationen så dom spricker väldigt lätt. Jag gick och mötte Maria en snabbis vi pratade lite och så o m rättegången som kommer, jag är hennes vittne eftersom jag var den enda som va med henne när det hände men den andra idioten hittar på massor av lögner så vi får helt enkelt se hur det går. Senare i alla fall gick jag och mötte Natta vid tunnelbanan när hon slutat sin praktik. Vi gick till gården och spelade nintendo wii och twister, det var ganska skojjigt. Just nu har jag kollat på en film som hette Never back down. Den var grymt bra, heta skådespelare, bra handling vad mer behöver man :).

Jag har äntligen beställt kläderna ifrån h&m ja visar dom i ett inlägg imorgon men nu ska jag röra mig mot sängen.
God natt.
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0