..

Tjena mors bloggen.

Jag har precis kommit hem från stan, jag säger bara en grej sakerna vi köpte till C vill jag ha för mig själv. Dom är så fiiina. Dom som var i stan var jag natta, marika, anna och sarah. Vi mötte upp carro innan vi åkte hem för hon kom ifrån tumba. Hon har lugg nu hon passar jätte bra i det plus att hon har färgat håret. Hon passar så bra i svart.

Igår och idag kollade jag på en film som heter The holiday. Det handlara om två tjejer som heter Amanda och Iris. Iris bor i england i en lite by i ett gulligt litet hus medan Amanda bor i Los angeles i en stor fin villa. Båda blir svikna av sina "kärlekar" och bestämmer sig att dom behöver en semester. Dom byter liv. Amanda åker till england för att koppla av medans Iris åker till Los angeles för att koppla av. Filmen tycker jag är väldigt rolig och romantisk och jude law är så underbar i filmen..



Nu ska jag gå till Natta sen går vi hem till carro.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0