Fy på mig!!

Hej bloggen. Förlåt så hemskt mycket för en sådan dålig uppdatering. Jag har helt enkelt inte haft tid. Senaste gången vi hördes skulle jag åka hem från spanien, ja de gick ju åt helvete. Planet skulle lyfty vid 03.15 den 3:dje januari så i var på flygplatsen 01.00 och sa hej då till familjen och så checkade vi in. Vi gick in och kollade i lite affärer tog en fika och sov lite. Sedan fick vi höra att det var förseningar med planet och det blev mer försening än vad vi förväntade oss. Planet lyfte inte förens kl 09.00 så när vi kom till madrid hade vi missat vårat flyg till stockholm.
Vi fick gå till Iberia information och när vi kom dit var det en otroligt lång kö, för det var massor med folk som hade missat sina flyg på grund utav förseningarna. Iberias piloter och flygvärdar höll tydligen på att strejka så det var ett rent helvete där.

Vi stod i kön i fyra timmar och väntade sen när vi äntligen kom fram så fanns det inga flyg till stockholm förens den 5 januari men som tur var fanns det 8 biljetter kvar fast till dagen efter. Den fjärde. Iberia gav oss ett hotell mitt i madrid centrum och det var verkligen ett fint hotell. Jag fick eget rum som var jätte fint jag tyckte om det väldigt mycket jag hade en dubbelsäng ett fint badrum, tv, minibar och balkong. Vi gick ut köpte lite kläder och åt sedan gick alla till sina rum. Jag tog en öl ifrån minibaren sen såg ja och kollade på tv. Dagen efter åkte vi tillbaka till flygplatsen och fick äntligen plats på planet. När ja kom hem gick jag och mötte natta och marika och satt å pratade. Saknade dom jätte mycket.

Men nu till nutiden. För exakt en vecka sen idag opererade jag käken. Dom flyttade fram underkäken och flyttade upp överkäken så att man inte ska se mitt tandkött när jag ler. Jag hade ganska ont dom första dagarna men nu är det bättre är rätt så svullen i ansiktet bara men det går över om ca en vecka till. När jag går ut skymmer jag käken eftersom jag känner mig så himmla tjock, men bara i ansiktet för jag har gått ner 5 kilo på grund av operationen eftersom jag inte kan äta, kan bara dricka soppa osv. Gissa om jag kommer att äta söder mig när jag är normal igen :D. Ni kommer få se bilder sen hur de såg ut före och efter så ni vet hur det blev.
Idag har jag varit hemma lagat mat. Jag lagade Korvstroganoff á la thai till mamma och pappa. Jag kan inte äta sånt just nu. Efter det gick jag ut och mötte Amanda och natta vi åkte till medis köpte en latte sen så gick vi till ungdomsgården i skarpnäck och pratade lite. Nu är jag hemma kollar på tv och ska beställa lite kläder på internet. Får se vad morgon dagen för med sig kanske skriver ett till inlägg snart eftersom jag varit så dålig på det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0