God morgon

Jag vaknade för ungefär en halv timme sedan och gick upp och gjorde frukost. Eller frukost och frukost en risifrutti och ett glas oboy mer kan jag ju inte äta eftersom min käkoperation. När jag ätit klart och skrivit lite i bloggen så ska jag hoppa in i duschen för att duscha och tvätta håret. Klockan 14.00 ska jag vara hos tandregleringen i Medborgarplatsen för att göra någonting med käken, det är första gången nu efter operationen. Men Kaj är en duktig och väldig rolig snubbe. Pappa skjussar mig eftersom jag inte vill visa mig ute så som jag ser ut sen får han vänta på mig och skjussa hem mig också.

Senare idag ska jag städa lite eftersom min morbror och hans familj kommer hit ifrån Göteborg dom ska bo här över helgen, men sen ska jag med mamma till farsta. Jag ska köpa lite grejer till skolan sen tror jag att ja ska köpa något klädesplagg också. Jag har iaf beställt kläder och sånt ifrån h&m idag. Shop online. Jag kan knappt vänta tills dom kommer.. Nu vill jag bara ha vår, soligt, gud va man längtar.
Så här ska jag klä mig i sommar:
(Önske outfit)



Hur ska ni klä er i sommar?
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kaj han e som han är :P

2009-01-22 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0