Hej kom och hjälp mig!

Hej bloggen.

Det har varit en lång fredagskväll. Jag var ute med natta och marika ett tag vi tänkte dra till björhagen på fest men jag orkade inte, vet inte om dom åkte dit eller inte.

Jag kom hem vid 9 eftersom min morbror skulle komma med sin nya flickvän och hennes son. Dom hade en liten överraskning med sig och det var världens gulligaste Rotwailer valp. Den är hur söt som helst jag vill behålla den.. Hans flickvän är jätte trevlig men jag vet inte vad jag ska göra åt hennes son. Han slutar ALDRIG prata och från vad jag får höra så tror jag att han är mobbad där hemma i Göteborg. Just nu har vi spelat nintendo wii i några timmar och jag förstår verkligen inte vart han får all energi ifrån.. Jag ffick min pappa att ta över mitt spel tack och lov men nu börjar han förlora temperamentet han också.. Eftersom dom spelar nintendo wii i vardagsrummet så tror jag inte att det kommer bli någon sömn för mig nu inte.

Anyway, imorgon ska jag åka in till stan med N, M OCH A. Vi ska köpa present till Carolina eftersom vi firar henne imorgon. Ni får veta imorgon vad vi köpte för jag vet inte om Carro läser bloggen så vi riskerar inget va. Vi ska ialla fall vara hemma hos henne imorgon sen kommer det några grabbar som ska vara med, får hoppas att det blir kul.

Nu ska jag gå upp på mitt rum och kolla på film så jag slipper sitta här och lida.
Pusspuss

Jag och N som blondin och röding
Nu är vi Brunet och blondin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0