Lär känna mig lite bättre

Jag heter: Amanda Catalina Quesada Larsson
När fyller du år? 1juni:)
Vilken tid gick du upp idag? 10-30 :)
Har du sovit i din egna säng inatt? Neej soffan :(
Har du sovit ensam inatt? yes
Hur svarar du i telefon? Hej de är amanda, eller hallå?
Vad ska du göra ikväll? jag vet inte, vara med natta och amanda tror jag
Vad ska du göra imorgon? imorrn äre fredag, det betyder bara en sak : partey !
Bär du glasögon eller linser? Ja
Har du piercing? nej hadde i näsan vill ta i ögonbrynet
Har du tatuering? neej :( viill haaa !!!
Är du bra på att laga mat? Ja faktiskt 
Hur vig är du? Inte så värst
Bor dina föräldrar tillsammans? yes
Vilken ögonfärg har du? gröna
Vilka hårfärger har du haft? brunt, blond, svart!
Har du någon gång gråtit dig till sömns?  OM jag har !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0