Första inlägget 2oo9 ;)

Hejsan bloggen.
Igår gick ju jag ut då med min släkt och familj. Vi satte oss och åt vid 23:00 tiden (alltså var kl 00:00 hos er). vi åt massor av olika rätter, det fanns skaldjur som t ex räkor, musslor, calamares osv. Sedan hade vi tre olika pasta rätter och fyra olika ris rätter :). Själv åt jag paella med kyckling klubbor ocoh salladdet var hur gott som helst.
 Vid tolv slaget ställde sig alla på balkongen med vindruvor och ett champange glas och kollade på fyrverkerierna, dom var så himmla vackra glittrande i alla olika färger..
Vid halv ett skjussade vi hem min farmor och min fasters pojkväns föräldrar. Efter det åkte vi ner mot las canteras (stranden) där ett band som sjunger abba låtar uppträdde till kl 1 så vi stod och kollade på det ett tag.
När det var klart var det totalt kaos. Folket sprang och knuffades och var helt hysteriska men men.
Vi kom fram till en bar som hette Loco. Där stannade vi ett tag, jag drack en cuba libre och en öl. Vi dansade lite och hade roligt men sedan var det dax att hitta ett nytt ställe.
Tjugo minuter ifrån stället vi var på hittade vi en ny klubb som hette Corona rojo.
Det var så fint där inne allting var nästan i rött till och med sprit flaskorna sen lös det med neonlampor på väggarna och vad baren. Dom spelade jätte bra spansk musik som man verkligen kunda dansa till och gud, killarna var ju bara to good to be true om ni fattar vad jag menar. Alla var så otroligt fina, eller dom flesta i alla fall. Jag träffade två stycken killar som bor precis vid min faster så kanske går ut och träffar dom innan jag åker hem eftersom jag åker hem imorgon.

Planet lyfter ifrån flygplatsen kl.03:10 så är jag framme i madrid vid sju, men sedan måste vi sitta där och vänta på Stockholm flyget som går kl tolv så jag blir väll framme i stockholm vid fyra tiden. Hoppas att jag kan logga in på min bärbara eller på någon dator där så jag kan hålla kontakten med er gulliga läsare.
Jag längtar verkligen. Har fått nog av spanien vill bara hem och träffa natta och längta tills vi åker till portugal tillsammans. Nu ska jag gå och hoppa in i duschen först för jag tänker inte riskera att varm vattnet tar slut. Skriver mer sen om vad kvällen för med sig.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0