Skola.

Tjaa bloggen.

Idag blir det första dagen i skolan för min del.
Jag hoppas att det går bra. Jag tänkte ta en outfit bild men min kamera hade inga batterier.
Idag har jag bara frisör hela dagen så det är ingen jobbig dag. Men smarta jag har ju inte tänkt ut vad jag ska ha med mig att äta eftersom att jag inte kan äta hårt som alla andra. Smart va?. Jag funderar på om jag bara ska ta med mig risifrutti, jordgubb. Mums. Sen tar jag väll med mig oboy eller något på flaska. Nu måste jag gå ska ta tunnelbanan från skarpnäck som går 7 över. Men vi hörs efter skolan.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hittat din blogg, kolla gärna in min =) det är kusin Jennie

2009-01-26 @ 21:01:03
URL: http://jenniejacobsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0