090302

Hejsan allihopa.

Idag har det varit en stressig dag. Finns inte och säga så mycket om gårdagen ialla fall jag kollade på Gossip girl och klippte min mammas hår som blev super snyggt förresten.. Idag var det ju daxt att gå tillbaka till skolan. Började kl.09:00 med matematik som gick ganska snabbt. Fick använda min nya flashiga bok ;). Ni kan få se bild på den imorgn. Sen hade vi snabb svenska lektion och sedan engelska. Det ända vi gjorde på engelskan var att kolla på skruva den som beckham. Den är faktiskt bra den filmen. När jag kom hem kollade jag på tv och åt sen var det ju dax att dra och träna på friskis och svettis. Efter det mötte vi marika och mickis som vi stannade med och pratade lite men nu är jag äntligen hemma.

Min pappa kom nyss hem, och imorse hade han tydligen kris med att klippa sitt hår och jag säger bara OMG!!!
Han har helt och hållet förstört sitt hår. Haha min pappa e så gullig. Får väll försöka fixa det på något sätt hoppas jag.
Hörs snart
Kiss kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0