090304

Hejsan svejsan.

Just nu sitter jag i skolan med Natta. Vi började kl.08:45 och nu har vi hål timma i typ 2 timmar.
Jobbigt. Vi hade engelska i en och en halv timme och nu ska andra halvan ha så länge också. Men nästa vecka byter vi så att jag kommer ha sovmorgon till kvart över 10. Så jävla nice.

Igår skrev jag inget för jag hade inte tid. Jag kom hem ifrån skolan, fixade pappas hår så att det ser bättre ut nu ialla fall sen så gick jag till hemköp med min syster och handlade mat. Vi lagade spaghetti och köttfärsås. Men precis när maten blev klar var jag tvungen att dra ut och möta Natta eftersom vi har dans på tisdagar. Det var jätte kul på dansen. Det kom några killar som såg jätte roliga ut när dom dansade så jag och natta fick ställa oss längst fram för att visa hur man gjorde eftersom vi har varit där fler gånger än dom. Efter dansen gick vi till grillen och köpte pommes och sen drog vi till gården och spelade kort och så med Maria och Matte. Sen satt vi bara och pratade med Nippe.
Men nu ska jag in på face. Skriver mer snart eller när jag kommer hem ifrån skolan.
Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0