090317

Idag fyller Marika Kjäll år så jag vill gratulera henne :)
Hoppas att hon får den bästa födelsedag. Så idag ska vi ta med henne ut och äta i kungshallarna. Undra vad man ska ta för gott.

Jag har ialla fall nvarit i skolan idag. Har inte gjort så mycket hadde gympa och spelade badminton med Lehmann medans elin och natta gick på promenad. Vi var grymma. Sen hade vi lååång lunch och sedan service där vi satt i våra grupper och pratade om hur vi ska göra davines uppgiften. För er som inte vet är Davines ett märke på väldigt bra schamp, balsam, inpackningar och styling produkter. I min grupp är det jag Natta lehmann ch erre. Den kommer bli så grym för vi har värsta planerna.

Nu ska jag nog gå och ta ett bad :) sen så ska jag kl på mig och fixa mig så att jag är klar att åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0