090318

Tjena mors.

Sitter här i skolan med Natta. Varannan onsdag har vi typ hål timme i 2 timmar så vi går alltid till bibloteket och sitter vid datorerna. Längtar till lunch såklart eftersom jag inte ätit någon frukost. Vi har haft engelska så vi gick igenom nationella eftersom vi har det i maj. Hoppas det är ganska likt förra årets, för dom var inte så jätte svåra tycker jag.

Igår var vi ute och firade marika på kungshallarna det var jätte mysigt. Ni kommer få bilder sen när jag kommer hem. Och ni kommer dessutom få bilder på hur mitt håt ser ut eftersom Natta har gjort blonda slingor på mig när vi hade färglektion i skolan. Jätte duktig var hon och jag blev stolt :)..

Men nu ska jag gå till matsalen och BOMBA med mat. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0