090329

Gud jag har inte varit inne på min blogg på länge. Eller rättare sagt skrivit i den på länge.
Jag har varit sjuk fram och tillbaka, just nu har jag världens hosta och hade feber igår. Natta och Carro är också sjuka men vi hoppas alla att det går över snart.

Mina kläder som jag beställt ifrån hm har kommit och jag är SÅÅÅ glad över dom. Dom är super fina. Kommer ta kort på alla dom imorgon så får ni se hur fina dom är. Har legat hemma och myst med familjen hela dagen har varit rätt skönt faktiskt. Och om 4 dagar är det PÅSKLOV :D. Så jävla nice ju....

Men nu ska jag gå och ta ett bad, sen spela kort med Mamma tror jag.
Puss

Jag och Natta 2 år sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0