090330

ÄNTLIGEN HEMMA

Nu är jag hemma ifrån skolan.
Det har varit en ganska jobbig skoldag ialla fall. Matten var faktiskt helt okej satt typ bara och prata med Lehmann erre och olivia, sen hade vi svenska kollade på en film som hette Elina som vi ska skriva recension om på onsdag. Sen hade vi engelska i två timmar.. Efter skolan åkte jag hem till Natta stackars bästut är sjuk, hon har någon bakterie i kroppen men jag hoppas hon blir bättre snart.

Idag fyller min hund år, 7 år ganska mycket känns inte som om hon e så gammal.
Idag ska jag bara vara hemma kolla på ballar av stål och sitta vid datorn. Kanske plugga lite också men nu ska jag nog sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0