090331

Hejsan.

Sitter just nu i skolan med världens bästa Sanna och världens bästa Elin.
Vi sitter och jobbar med vårat projekt som ska vara inlämnat om typ fyra veckor. Jag nämnde i ett tidigare inlägg att vi skulle skriva om Davines. Så det är det vi håller på med..

Natta Kom till skolan en snabbis men hon är ju så sjuk min lilla älskling så hon åkte hem igen. Jag håller på att översätta nattas pappaer från engelska till svenska, smarta jag glömde mina papper at Home.. Men vi slutar snart och då åker jag nog till skarpnäck istället  för att ta bussen, funtar på att köpa med min något gott hem.
Anyway men nu ska jag återgå till arbetet sen måste jag ner till salongen och köpa en speciellt balsam för slitet hår som typ innehåller inpackning också men vi hörs.




Erre & Lehmann <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0