BAJEEEEEEEEEN

Ännu en seger för bajen är ju så JÄVLA klockrent. Bajen mötte idag malmö kl17:00 på söderstadion. Tack vare våran ÄLSKADE Charlie davies så blev det 1-0 i 57:nde minuten. Så jävla klockrent asså gissa ifall jag blev glad. Jag satt på piloten (en restaurang i skarpnäck) Med cassi, roddan och wissen. Carro va där lite men sen drog hon..

Efter Matchen mötte jag natta vi snackade om lite tråkiga saker, lite äckliga saker och några roliga. Hahah min älskade bästis är så jävla bäst. Me love her!!
Imorgon i skolan så ska jag klippa hennes hår. Ska klippa topparna och hennes uppklippning. Ni kommer få bilder på det.

xoxo


(Bild tagen ifrån www.hammarbyfotboll.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0