Skuuulan

Nu sitter jag i skolan med älskade Natta. Hon läser någon bok om bullar medans jag bloggar. Skulle de inte va kul ifall hon också starta en blogg. Natta är den roooooooooooooooligaste personen EVER!!!!..


Vi har ialla fall haft frisör lektion då vi klippte herr frisyrer, nu efter lunchen ska jag klippa Nattas hår. Jag ska bara klippa topparna sedan uppklippning. Som styling funderar jag på att locka det riktigt jävla snyggt. Bilder kommer komma upp. Får se vad som händer senare idag men jag skriver när jag kommer hem.
xoxo


I LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: your bestfriend

jag älskar dig mer än mäst älskade bästis :) <3 såå söööööööööööööööööööt !

2009-05-19 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0